Od Yapy 2012 zaczynają nas już dzielić nie miesiące i tygodnie, ale dni. Przed nami ostatni już weekend, kiedy to możecie odetchnąć i przygotować się na 3 dni świętowania, muzyki i zabawy… Warto już dzisiaj zaopatrzyć się w karnet. Przypominamy, że w tym roku, podobnie jak rok temu kosztuje on równe 30 zł. Cena, jak zawsze ustalona jest na poziomie ekwiwalentu za flaszkę i paczkę fajek. Ale w tym roku wyjątkowo celnym wydaje się nam przełożenie ceny karnetu yapowego na paliwo. To raptem 6 litrów! Zatem jedna podróż tramwajem do pracy i z powrotem, a karnet jest Wasz! Poniżej lista miejsc, gdzie karnety są dostępne. Więcej informacji (także na temat promocji dla klientów PKO) znajdziecie TUTAJ.
•Centrum Informacji Kulturalnej w Łodzi, ul. Piotrkowska 102a
•Strefie Biletów, ul. Piotrkowska 59
•Klubie Studenckim Cotton, al. Politechniki 9a (IV DS)
•Oberży Folkowej Zapiecek, ul. Piotrkowska 43
•Ale Jazz, ul. Pomorska 10
a od 5 do 9 marca również w kasie biletowej SKT Płazik, na parterze SDSu (al. Politechniki 3a), w godzinach 12:00 – 18:00.
Przypominamy, że w sprawach bezpłatnego noclegu w warunkach turystycznych należy pisać na adres noclegi[at]yapa.art.pl
Tymczasem na antenie Studenckiego Radia Żak, jak co roku ruszają „Informatory Yapowe”. Codziennie, o godzinie 9:10 i o 14:10 będziecie mogli posłuchać najważniejszych informacji dotyczących tegorocznego Przeglądu. Ale nie tylko. Informatory to również wywiady z organizatorami, artystami, jurorami, a także z publicznością. A oto pierwszy, tegoroczny informator:
Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.
Jeśli chcecie być na bieżąco – musicie słuchać Żaka. Dodatkowo w tym roku wszystkie informatory będą dostępne na naszym profilu Facebook’owym. Miłego słuchania!
Pszeaszam, ale chyba 5 litrów
Thanks for finally writing about > Karnety i informatory!
| OSPPT YAPA < Liked it!
In the next method, businesses use their large network of YouTube clients to see your video, thereby maximizing the number of hits and making your video considerably more popular.