To, że spotykamy się w innym niż dotychczas miejscu to już wiecie. Ale, żeby kogoś autopilot nie poprowadził tam, gdzie zawsze to przypominamy – YAPA w tym roku odbywa się w Hali Expo przy ul. Stefanowskiego 30 (szklany, niebieski budynek – powinniście zauważyć).
KARNETY
Inaczej też niż do tej pory będzie z karnetami – do tej pory mieliście 4 odcinane część na każdy koncert. Tym razem będziecie mieli jedną część do oderwania, z którą udajecie się do bramek – tam wymieniacie ją na opaskę na rękę, z którą poruszacie się przez wszystkie 3 dni (oszczędza Wam to zmartwienie związane z tym, czy jak wyjdziecie na fajkę albo do Cottona to będziecie mogli wrócić). Tradycyjnie też będziecie mieli część, dzięki której zagłosujecie na wykonawców w ramach przeglądu.
BIURO i NOCLEGI
Jeśli zarezerwowaliście karnet to z potwierdzeniem przelewu udajecie się do biura, które zlokalizowane jest przy wejściu na YAPĘ (czyli już w hali EXPO). Podobnie, jeśli jeszcze nie macie karnetu też udajecie się do biura, płacicie 35 zł i karnet jest Wasz (a potem wiadomo – idziecie do bramek i tam dostajecie opaskę). Jeśli macie zarezerwowane noclegi to też przy wejściu na YAPĘ kierujecie się w stronę odpowiedniego napisu i tam już wszystko będzie jasne.
PODŁOGA
W poprzednich latach jeśli dla kogoś zabrakło miejsca na legendarnych yapowych ławeczkach to zwyczajową praktyką było siadanie na podłodze. W tym roku w ramach dbałości o Wasze cztery litery prosimy zabrać w takich sytuacjach ze sobą karimaty, poduszki, śpiwory, koce (wszystko co sprawi, że siedzenie na betonowej podłodze nie odciśnie się na Waszym zdrowiu bądź psychice).
Coś niejasno napisaliśmy? Dzwońcie albo piszcie – 604 536 644, publicznosc@yapa.art.